2013. december 24., kedd

Boldog karácsonyt!

Sziasztok!Ezzel az ünnepi résszel szeretnék nektek Boldog Karácsonyt kívánni!Ebből kicsit jobban megismeritek Lizát és a családját! Ez csak egy különrész az előző karácsonyról.
Puszi:) 

Amikor kinyitottam a szemem kalács illatot éreztem,ránéztem az órára,hajnali hat.Emma már talpon van hajnalban,minden December 24.-én ez van.Kiszálltam az ágyamból, az ablak mellett elhaladva láttam,hogy még mindig sötét van odakint.Felöltöztem és lementem Jennához.
-Hóban ébred-kezdtem énekelni,amire Emma felnézett és el kezdett nevetni.
-Jó reggelt Lizi!
-Már sütsz?-kérdeztem.
-Csak amit tegnap nem tudtam,de örülnék ha segítenél-mosolygott.
-Persze-mosolyogtam.-Először is kiviszem a szemetet-ezzel elindultam a szeméttel kifelé.
Szállingózott a hó és csillogott a fűben,annyira megörültem,olyan régen volt már fehér karácsony.
-Emma,Emma havazik!-kiabáltam,amikor beértem.
-Olyan régen volt már fehér karácsony-mosolygott Jenna.-Segíts sütni,mert ma meglátogat minket Jane.
Jane anya húga,igazából,amikor anyáék meghaltak ő nem akart a gyámom lenni,de az sem tetszett neki,hogy Emma lett az.De mondjuk úgy,hogy azóta Emma és Jane ,,jóba lettek" és velünk tölti a karácsonyt,minden évben.
A délelőttöt az ételek elkészítésével töltöttük,dél körül befejeztük,kimentem elsöpörni a havat és segítettem a garázsból bevinni a nappaliba az fát.Betettük a nappali közepére,és el kezdtük rárakni a díszeket.Ez a kedvenc részem a karácsonyban.Arany gömbökkel és boákkal díszítettük fel,a csúcsra a csillagot én tettem fel.Mindig én szoktam.Amikor kisebb voltam akkor Emma mindig felemelt,hogy feltudjam tenni a tetejére a díszt.Szépen felöltöztünk és vártuk Janet,Emma gyorsan megsütötte a halat,hogy az legyen friss.Közben felmentem az emeletre,becsomagolni az ajándékaimat.Emma kap tőlem egy könyvet,amit régóta szeretne,és egy sálat a kabátjához,Jane pedig kap egy kötött pulcsit,és egy sapkát.Nora, Katiék anyukája szakácskönyvet kap.Katie kap egy nyakláncot és egy karkötőt,David kap parfümöt és egy inget.Anna már megkapta tőlem,ő egy albumot kapott,a közös képekből,és emlékekből.
Pont,amikor befejeztem a csomagolást megszólalt a csengő,rohantam ajtót nyitni. Kissé havasan és kócosan állt az ajtóban Jane.Vörös haja rövidebb volt és a szokásosnál vidámabb volt.
-Jane-jött ki Emma és megölelte Janet,aki időközben már levette a kabátját.
Én is megöleltem és beinvitáltuk a konyhába,idén még nem is láttuk őt.
-És mi van veled?-néztem rá.
-Semmi új,az egész évben utazgattam-válaszolt.
Jane újságíróként dolgozik, van amikor egész évben nem látom,pár évvel ezelőtt magával vitt engem Londonba.Karácsony előtt voltunk ott,rengeteg képet csináltunk,aztán karácsonyra hazajöttünk Emmához.Úgy tetszett az a hangulat,ami ott volt.
Jane táskájából előkerültek az ajéndékok és betette a fa alá,utána megvacsoráztunk.Persze én szerettem volna minél hamarabb kibontani a ajéndékokat,én imádom a karácsonyt és még mindig a vacsora a kedvenc részem az egész napban.Gyorsan bepakoltam az ajándékaimat a fa alá,Emmáék még mindig húzták az időt,kínomban Emma ajándékait is bepakoltam a fa alá.Végül befejezték az evést és mehetünk ajándékot bontani.Én nem azért várom,hogy én mit kapok,hanem hogy nekik fog-e tetszeni.Először is csináltunk képeket a fáról és egymásról.Utána átadtam az ajándékomat Emmának és Janenak.Mindketten annyira örültek neki,eltaláltam.Istenem,de jó!Emma a kezembe adott egy nagy dobozt,aranny csomagba volt,letéptem a csomagolópapírt kaptam egy úgy fényképezőgépet.
-Emma köszönöm!-könnyek folytak az arcomon és közben nevettem.
-Ne csak nekem köszönd-vigyorgott.-Jane ötlete volt!
-Köszönöm!
Miután minden ajándékot kicsomagoltunk néztük a karácsonyi filmeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése