2013. december 25., szerda

27.fejezet:Vége



Este hiába vártam Mattet az üres Gilbert házban nem érkezett meg.Pedig még ő volt az, aki velem akarta tölteni az estét.De még egy smst se tud küldeni nekem,hogy bocs,de nem megyek és még a telefonja is ki van kapcsolva,milyen jó fej. Napok óta azt érzem,hogy kezdünk távolodni,alig találkozunk,és ha valamit megbeszélünk az soha nem jön össze.Kezdem úgy érezni,hogy mi már nem illünk össze.Ha már előkészítettem a popcornt és a filmeket,akkor filmezek egyedül.Végül elaludtam a nappaliban,reggel Jeremy ébresztett fel.
-De mit csinálsz itt?-kérdezte.
-Mattet vártam és ahogy láthatod, nem érkezett meg-vontam vállat és visszacsuktam a szemem.
Jeremy egy sóhaj kiséretében leült a kanapé másik végére, ez nem a ,,Úristen Liza" sóhaj volt,hanem  a ,,tudok valamit,ami nem esne jól neked " sóhaj.
-Mond el-szóltam rá,és ülő helyzetbe tornáztam magam.
-Mit?-vágott ártatlan képet.
-A sóhaj-válaszoltam.
-De az semmi,csak egy sóhaj-vont vállat.
-Jeremy!-mordultam rá a kelleténél talán kicsit hangosabban.
-Jó,jó,elmondom-tette maga elé a kezét.
-Hallgatlak-fordultam vele szembe.
-Tegnap Matt hétig dolgozott-sóhajtott.
-Ezt akartad mondani?Ebből nem derült ki,hogy miért nem érkezett meg-ráztam a fejem.
-És egész este Carolineval volt a Grillben,aztán elmentek onnan-bökte ki.-Együtt.
-Mi?-elkerekedett szemekkel bámultam Jeremyt.-Hozzám nem jön el,de egész este az exével van?
-Én úgy láttam,hogy Caroline szomorú volt-tette hozzá Jeremy,de ettől csak idegesebb lettem.
-Ezzel nem segítesz-ráztam a fejem.
-De csak vigasztalta-próbálta védeni Mattet.
-Ahelyett, hogy átjönne a barátnőjéhez-kihangsúlyoztam a barátnő szót,ezt követően felálltam és felrohantam az emeletre.
Túlreagáltam,vagy jogos?Én úgy gondolom,hogy ha valamit megígér,akkor ne az exével legyen este és ki tudja mi történt,amikor elmentek.Annyira kiborít.Mindig koppanok,mindig én koppanok.
-Liza vendéged van!-Jeremy hangja szakított ki elmélkedésemből.
Lementem és azonnal megpillantottam az ajtóban Mattet,egymásra néztünk,hátat fordítottam és berohantam Elena szobájába.
-Liza!-rohant utánam.
Levágódtam az ágyra,Matt pedig bejött és leült mellém.
-Mi a baj?-nézett rám.
-Semmi-vontam vállat.
-Igazából azért jöttem,hogy bocsánatot kérjek a tegnap este miatt-mondta Matt.
-Miért is kérsz bocsánatot?-néztem rá,nem tudta miről beszélek.-Azért mert nem jöttél át vagy mert az exedet vigasztaltad?
-Liza-nézett rám.-Sajnálom,hogy nem jöttem át,Jeremy mondta,hogy vártál rám,de Caroline nagyon ki volt borulva.
-Mindig Caroline-forgattam a szemem.
-Liza-könyörgően nézett rám.
-Azt áruld el,hogy mi történt miután elmentettek a Grillből-Matt arca eltorzult, és egy pillantra elfordult.
-Semmi-válaszolta,de láttam rajta,hogy hazudik.
-Őszintén-szóltam rá.
-Semmi-rázta a fejét.
-Carolinehoz mentetek?-kérdeztem,tudtam,hogy elmentek hozzá,láttam Matten.
Bólintott..
- Nem történt semmi?-kérdeztem.
Matt már nem válaszolt csak elfordult,azonnal rájöttem,összeállt a kép,nem kellett válaszolnia sem.
-Te velem jársz és az exedet vigasztalod,és lefekszel vele?Én meg várlak a egész este míg te nagyon jól szórakozol-felemeltem a hangom.
-De Liza,sajnálom-elém állt.
-Mit csináljak a sajnálatoddal?-léptem hátra,próbáltam erősnek mutatni magam.
-Kérlek-könyörgően nézett rám.
-Vége-jelentettem ki.-Menj el!
Könyörgően rám nézett,de még mindig erősnek mutattam magam,Matt pedig elment,becsuktam mögötte az ajtót,és lerogytam a földre,sírásban törtem ki.Nyílt az ajtó és valaki lekupordott mellém és átkarolt és elkezdte simogatni a hátam.
-Szakítottam Mattel-mondtam sírva.
-Most már értem az ajtócsapódást-válaszolt Jeremy.-Sajnálom.
Pár percig ott ültünk,aztán lementem reggelizni,az asztalnál Rick ült és valószínűleg rám várt.
-Szia Liza.Mi történt?-kérdezte.
-Szakítottam Mattel-böktem ki.
-Sajnálom-mondta Rick,majd pár perc múlva újra megszólalt.-Gondolom ma akkor nem festjük a házat.
-Engem már nem érdekel a házam-vontam vállat.
-Liza,ne mond ezt,ez a tiéd,és ki fogjuk festeni és nem törődünk Mattel-mondta és minden szót kihangsúlyozott.
Ránéztem Rickre és muszáj volt nevetnem, mert pár napja még én mondtam neki ilyen beszédeket.Megreggeliztem és Rick társaságában elindultam a házhoz,Alyson ragaszkodott hozzá,hogy csatlakozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése