2013. december 15., vasárnap

25.fejezet:Önállósodni szeretnék

Sziasztok!Sikerült hoznom a részt,és elkészült az Információk oldal.Várom a komikat!Puszi♥


Egy hét telt el Jenna elköltözése óta,Ricket azóta nem lehet látni,egész nap alszik vagy jobbik esetben csinál valami hasznosat,vagy valami hasznosnak hitt dolgot,-próbál mosogatni,vagy főzni-ami persze többnyire rosszul sül el.Este Damon társaságában elmegy inni,vagy Damonéknál isznak,és az éjszaka közepén esik haza.Valahogy ki kell szakítani ebből,mert ez így nem mehet tovább,Jenna nem halt meg,csak elment,de nem értem,hogy miért megy egy emberekkel teli városba és miért pont a nagynénémhez költözik,kicsit féltem Emmát.De Emma elmondása szerint nagyon jól megvannak és Jenna elmondott neki mindent és Emma verbénát iszik.Elena és Jeremy jól viselik,hogy Jenna elment,mert mindennap beszélnek vele és mi tudjuk,hogy neki így jobb lesz.
Én már nagyon gondolkozom azon,hogy veszek egy házat,igaz hogy Jenna elköltözésével simán maradhatnák a Gilbert házban,de nem akarok,őnállósodni szeretnék.Most is épp háznézőbe megyek,egyenlőre Elenáéknak nem szóltam,ezért Bonnie kísérget engem.Eddig még egy olyan házat sem találtam ami megfelelne.Ami szép és jó lenne,pont olyan amilyet szeretnék,az túl drága,pedig nem kevés spórolt pénzem van,és Emma is segít a házvásárlásban,de vannak bizonyos határok.Van az a kategória is,ami árban megfelel,de vagy túl kicsi,vagy túl öreg.Ez a mai nap az utolsó reménységem,fél Mystic Fallst megjártam.A város széle felé van egy nagyon jó állapotban lévő ház,kisebb felújításra szorul,de ez még belefér.Őszintén remélem,hogy árban és nagyságban is meg fog felelni.Bonnieval és az ingatlanossal a ház felé tartottunk(nem messze a háztól találkoztunk),közben az ingatlanos a házról mesélt,hogy az előző tulajdonosai még be sem fejezték,de munkalehetőség miatt elköltöztek,hát remélem,hogy tetszeni fog,mert eddig szép és jó,amit elmondott róla.
Az udvar nem túl nagy,de nem is túl kicsi,bámire ki tudom használni és akár még kialakíthatnám úgy is,hogy tudjak itt fotózni.Bementünk a házba,volt négy tágas szoba,és egy konyhának való helyiség,és persze fürdőszoba.Engem eddig elvarázsolt a ház,munka persze lesz vele elég.Az ára sem volt sok,ahhoz képest,hogy mennyire szép és nagy.Bonnienak egész hazaúton arról áradoztam,hogy hogyan fogom berendezni,de persze még megbeszélem Emmával.Még egy kis műtermem.Hazaérve ezzel tömtem  Rick fejét, aki épp most mászott elő a barlangjából.Persze nem volt túl lelkes és egy üveg bor társaságában vissza is ment.Aztán felhívtam Emmát,akivel megbeszéltük,hogy megvehetem.Miután letettem a telefont,lehívtam Elenát és Jeremyt a nappaliba,elmeséltem nekik az új ötletem,hogy találtam egy házat és megveszem és önállódosodok,elég jól fogadták,ahhoz képest amire számítottam.Nagyon lelkesek voltak,aminek nagyon örültem.Kitaláltam,hogy Ricket fogom nyaggatni,hogy segítsen a festésben és lehet,hogy fel tudom kaparni a földről.

Miután hazatértem a találkozóról az ingatlanossal és a kulcsok végre a kezemben voltak,bementem Rick szobájába,ahol sötét volt.Elhúztam a sötétítőket,az ágy körül szétdobálva Rick ruhái,üvegek mindenhol.Rick rögtön a szemét kezte takarni.
-Nem öl meg a fény-válaszoltam és lerántottam róla a takaróját.
-Liza,hagyjál,én senkit nem zavarok,menj ki-kiabálta.
-Nem,mert dolgod van-nevettem.
-Milyen dolgom?-nézett rám döbbentem.
-Zuhanyozz le és öltözz fel-utasítottam és kimentem.
-Biztoshogynem-kiabált utánam.
Visszamentem a szobába és leültem az ágya szélére.
-Liza!Menj ki,idegesítesz-mutogatott az ajtó felé.
-Míg le nem zuhanyozol és fel nem öltözöl,addig ki nem megyek innen-mondtam és vigyorogtam.
-Akkor sokáig fogsz itt ülni- nevetett és fejét a párnájába fúrta,én csak bámultam tovább végül felnézett.-Jó megyek.
Kiszállt az ágyból,kezébe fogott egy nadrágot és egy felsőt és kiment a szobából,én lementem a konyhába és ott vártam,amíg Rick készülődött.Néhány perc múlva megjelent a konyhában.
-Szóval hova megyünk?
-Rick kimegy nappal a lakásból?Mi történt itt?Már nem játszod tovább a denevért?-lépett elő Elena Rick háta mögül.
-Szia Elena-forgatta a szemét Rick.-Na szóval,indulunk?
Gyalogosan mentünk a házamig-de jó ezt így kimondani-mert Rick már nem vezethetett,mert ivott.Amikor megálltunk a ház előtt, egy Tadamm kíséretében a házra mutogattam.
-Ez a házad?-nézett rám,egy mosolyt véltem felfedezni.
-Az lesz-mosolyogtam.-És te segíteni fogsz-közben kinyitottam az ajtót és elindultam be.
-Héhé!Miben fogok segíteni?-kérdezte miközben utánam jött.
-Először is,ma megnézed a házat,aztán pedig segíteni fogsz,visszatérsz az élők közé-mosolyogtam rá.
-Liza,felnőtt vagyok,nincs szükségem a pátyolgatásodra-tiltakozott.
-De nekem szükségem van a segítségedre,Rick-néztem rá kiskutya szemekkel,végül elnevette magát és beleegyezett.
Bemutattam neki az egész házat,magyaráztam,hogy mit hogyan és hova szeretnék és megbeszéltük,hogy együtt kifessük.Ricknek is tetszett,de nem díjazta az ötletet,hogy ő segítsen nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése