2013. december 28., szombat

28.fejezet:Szeretlek

Sziasztok! Itt is az új rész,de a komik valahogy nem jönnek! :/ Puszi♥

Attól függetlenül,hogy én szakítottam Mattel még nagyon fáj,hiába van mindenki azon,hogy ne foglalkozzak vele és elterelik a figyelmemet,de Matt a Grillben dolgozik és hát, az a  törzshelyünk. Mire elfeledkeznék róla addigra mosolyogva elsétál előttem és újra minden eszembe jut.Ma még Carolinet is láttam,egy élmény volt,ahogy vigyorog rám és leül a pulthoz Mattel szemben.Alyson ma felajánlotta hogy menjünk el bulizni,bár kedvem nem sok volt,de beláttam,hogy vagy beleegyezek vagy nem száll le rólam.A délután folyamán pedig kifestettük a nappalit és szobámat, így már az egész ház elkészült,legalábbis ki volt festve.

Körbenéztem a cuccaim között,hogy van-e valami olyan,amit felvehetek egy buliba.Hát hogy lenne?De végül találtam egy fehér ruhát,amihez még fehér szandálom is volt.Elkészültem,hajamat begöndörítettem és halványan kifestettem magam.Felveszek egy maszkot,hogy senki se lássa,hogy mennyire szenvedek a szakítás miatt.Megkértem Damont,aki nálunk volt,hogy ha már így itt van,akkor tegye magát hasznossá és vigyen el a Grillbe,mert az volt a találka helyszíne.Persze,amikor odaértem Alyson még nem volt ott,és amikor már Damon elhajtott,akkor írt,hogy késik,mert most ért haza.Mivel jobb dolog,amivel elüthettem volna az időt,amíg várakozok nem jutott eszembe,ezért bementem a Grillbe és leültem a pulthoz.
-Liza,gyönyörű vagy-hallottam meg Mattet a hátam mögül.
Csak ennyi eszem van,idejövök amikor pont dolgozik.Úgy tettem mint aki nem hall,már szemben állt velem.Most tegyek úgy mintha nem látnék? ,,Liza ügyes vagy!"-mondtam magamban.-,,Te vagy a legjobb!"
-Mit hozhatok ennek a gyönyörű lánynak?-kérdezte meg újra, elnevettem magam.
-Egy kólát-válaszoltam.
-Bulizni mész?-kérdezte,és folytatta.-Vagy randid lesz?-itt a hangja nagyon szomorú lett.
-Alysonnal megyek bulizni-válaszoltam.Kényelmetlenül éreztem magam,hogy tudnék én randizni mikor kínoz az egész,hogy szakítottunk Mattel.
-Tudod,el szerettem volna mondani,hogy Carolineval nem történt semmi-kezdett bele.-Rossz kedve volt egy srác miatt.
-Ne mondj semmit,Matt kérlek-néztem rá könyörgően.
-De csak szeretném hogy tudd,hogy Carolineval nem történt semmi,az igaz,hogy elmentem hozzá és megcsókolt, de felálltam és hazamentem-mondta.-Bocsáss meg!
Ebben a pillanatban megbántam az egész szakításunkat,de attól függetlenül a hisztimet jogosnak tartom.
-Mehetünk?-hallottam meg Alysont a hátam mögül.
Ránéztem Mattre és elindultam Alyson után.Megmentett,mégis mit válaszoltam volna Mattnek?Hogy igen elhiszem és felejtsünk el mindent? Kiérve a Grilből Alyson azonnal nekem állított.
-Hallottam! Elhitted neki?-kiabált.
-Igazat mondott-válaszoltam.
-Aha,igen,tényleg-mosolygott Alyson,újra csöndben és nyugodtan beszélt.
-Gúnyolódsz?
-Hallgattam a szívverését-nevetett Alyson.
Komolyan ez a lány,néha olyan, mintha Damon női verziójával lógnék együtt,nem lehet Al a gyereke?
Vagy mi van ha testvérek és titkolják? Nem egyértelműen nem, maximum Damon gyereke lehet.Damon mint apa? Csapnivaló.
-Liza,most miért álltál meg az út közepén?-mikor Alyson rám szólt rájöttem,hogy megálltam a zebra közepén pár meterre a szórakozóhelytől.
-Csak elmélkedtem-nevettem,mikor arra gondoltam, hogy Damonnek nem lehet gyereke hiszen vámpír.
Beérve a buli helyszínére én azonnal leültem a pulthoz Alyson pedig eltűnt a tömegben.

Mi van akkor, ha Matt tényleg igazat mondott? És tudom,hogy igazat mondott,és én kidobtam őt ezért,pedig szerelmes vagyok belé.Tényleg kiborultam,hogy sokat volt Carolineval,pedig megérthettem volna,de akkor is volt egy csók,már csak rajtam áll,hogy megbocsájtok-e neki.
-Mi a baj Liza?-hallottam meg Alyson hangját a hátam mögül.
-Matten gondolkodom-böktem ki.-Nekem beszélnem kell vele.
Ezzel felpattantam a pulttól és gyors léptekkel kimentem az utcára.Előhalásztam a telefonomat a táskámból,10 óra,remélem még fent van Matt.Igen, amikor azt mondtam,hogy beszélnem kell vele,most azonnal kell vele beszélnem.Végig rohantam a városon,Matt nappalijából még fény szűrődött ki.Összeszedtem a bátorságomat és bekopogtam,Matt néhány perc múlva kinyitotta. Egy kinyúlt póló és egy agyonhordott kopott nadrág volt rajta,de még így is jól nézett ki.
-Liza te?-nézett rám kerek szemekkel.
-Hiszek neked és megbocsájtok-jelentettem ki,miközben levegőért kapkodtam.
Matt megcsókolt és behúzott az ajtón,utána felemelt és bevitt a szobájába,lefektettt az ágyára.
-Liza,szeretlek-mosolygott.
-Én is-mosolyogtam.
-De tényleg megbocsájtasz?-kérdezte.
Megcsókoltam, a ruhadarabok elkeztek lekerülni, és egyre hevesebben csókolóztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése