2013. december 20., péntek

26.fejezet:Olyan, mint Damon

Sziasztok!Új szereplő felbukkanása!Karácsonyi hangulatban vagyok nagyon.Jó szórakozást a részhez! Puszi♥

-De a konyha az olyan szép pirosas lesz-magyaráztam Ricknek,aki a festékek között kutatott.
-És a szobád?-nézett rám.
-Mondtam,hogy világos lila-nevettem.
-Oké,barackszín a nappaliba megtalálva,piros a konyhába megvan,fehér az előszobába és a fürdőszobába meg van,világos lila megvan-sorolta Rick,miközben én kihúztam a listáról a színeket.
Fizettünk,utána mindent bepakoltunk a kocsiba.Sajnáltam Ricket,mert állandóan ásítozott és álmos volt,mert voltam szíves kora reggel felébreszteni.Szegény!Rickkel becipeltük a festékeket a lakásba,ő hozott mindent, amire szükség volt a festéshez,csak tényleg neki kellett állni a munkának.El kezdtük festeni a konyhát.Rick nagyon koncenrtált a festésre én meg őt piszkáltam.
-Hogy hogy most nem iszol?
-Liza,könyörgöm-nézett rám.
-Jó,jó békén hagylak-festettem tovább.
Miután kifestettük a konyhát, meghívtam Ricket egy italra,kárpótlás a korán kelés miatt.
-Ne haragudj,hogy korán felkeltettelek-kértem bocsánatot.
-Inkább meg szeretném köszönni-kezdett bele Rick.-Ma nem gondoltam Jennára,és ezt neked köszönhetem.
Beszélgettünk még egy kicsit,utána ment haza aludni,mert nagyon elfáradt,megértem,tényleg.Én pedig úgy döntöttem,hogy elmegyek a Salvatore házba,Damonhoz.

Zenét hallgatva,csendesen sétáltam a város másik felére.Olyan nyugodt és csendes volt ez a város,otthon ilyenkor még rohanás volt.Nemsokára megérkeztem a Salvatore házba,betértem a megszokott úton,ami a házhoz vezet.Bekopogtam,néhány perc múlva kivágódott az ajtó és Damon állt velem szemben,szokásos öltözékében,ami nem volt más mint fekete póló és sötét farmer,meglepődnék ha fehér pólót viselne egyszer.Haja a megszokott módon össze-vissza állt a kék szemei ragyogtak,boldognak tűnt.Megölelt engem és beljebb invitált.
-Rickel festettetek?-kérdezte.
-Igen,de hazament,álmos volt-vontam vállat.
Amikor a nappaliba értem,egy sötétbarna hajú,húszas éveiben járó lány ült.Mosolyogva nézett engem.
-Liza,szeretném bemutatni neked egy régi barátomat,a legjobb barátomat Alysont-mutatott a kanapén ülő lányra Damon.
-Neked vannak barátaid?-nevetettem rá, egy szemforgatással véleményezte.
-Kedvelem ezt a lányt-állt fel nevetve,és odasétált hozzám,kezet nyújtott.-Amúgy az egyetlen barátodat,ha már itt tartunk-nevetett Damonra.
-Al,én eddig örültem neked,de most már nem annyira-vágott komoly arcot Damon.
-És ezt higgyem el?-nevetett a lány.-Mikor is ismertelek meg?
-Régen-mosolygott Damon,én pedig ezzel az ő is vámpír? arccal néztem rá.-Igen,Liza ő is vámpír.
A lány szemrebbenés nélkül visszaült a kanapéra.
-Tudnád mennyi mindent végig néztem-kezdett beszélni Alyson.-Damon nem volt soha jófiú,de én igazából az első találkozásunkkor megkedveltem,ami nem tegnap volt.
-De eddig nem is tudtunk rólad,vagy csak én nem tudtam-akadékoskodtam.
-Hát,amikor Damon visszajött Mystic Fallsba én kirándulgattam,de el kezdett hiányozni-mondta Alyson.
-Alyson?-hallottam meg a hátam mögül Stefan hangját.
-Csak nem a nagy Stefan Salvatore?-vigyorgott Alyson.
-Teljes életnagyságban-vigyorgott Stefan.
-Hiányoztam?-kérdezte Alyson nevetve.
-Őszintén kérdezted,vagy vicceltél?-kérdezte Stefan,de még mindig vigyorgott,ez az a beszélgetés amikor nem tudom eldönteni,hogy ők barátok-e.
-Sajnálom,ami Lexivel történt-vágott együttérző arcot Alyson.De ki az a Lexi?
-De remélem tudod,ki miatt történt-válaszolt Stefan,és a fejével Damon felé mutatott.
-Ki az a Lexi?-kérdeztem alig hallgatóan.
-Stefan legjobb barátja volt-válaszolt Alyson.
-Volt,mert a Damon védte magát,mint ahogy mindig-válaszolt Stefan.
-Hagyjuk ezt a témát-legyintett Alyson.-Nem válaszoltál arra, hogy hiányoztam-e.
-Talán egy picit,jaj bocsi nem-grimaszolt Stefan.-Így most már két Damon szabadult be Mystic Fallsba.-Alyson fura arcot vágott,Stefan elnevette magát és odasétált Alysonhoz és megölelte.
-Ez igaz-vont vállat Alyson.
-Nem tudom feltűnt-e,de még mindig itt vagyok-hadonászott a kezeivel Damon.
-Hogy lehetne elfelejteni?-grimaszolt Stefan és levágódott a kanapéra.
-Nem megyünk el a Grillbe?Jó rég voltam már ott-kérdezte Alyson.
-Én várom a barátnőmet-volt vállat Stefan.
-Liza?-kérdezte Damon.
-Megyek,de induljatok el-legyintettem.
-Mi történt Lexivel?-kérdeztem Stefant,amikor egyedül maradtunk.
-Damon történt-ezzel felállt és ott hagyott a nappaliban,én pedig Damonék után futottam.
-Nekem el kell mennem valahova,de elviszlek titeket a Grillbe-magyarázta,beültünk az autójába.

Egy ajtóhoz közeli asztalhoz ültünk le,Matt jött felvenni a rendelésünket.Várjunk csak.Matt?Mióta dolgozik itt?
-Szia Kicsim-egy puszit nyomott az arcomra.
-Te mióta dolgozol itt?-kérdeztem.
-Pár napja kezdtem,de már említettem,csak el voltál foglalva a házaddal-válaszolta.-Mit hozhatok?
-Na, azt hittem sosem kérdezed meg-mondta Alyson,az ő stílusa sem jobb Damonénál.
-Kitalálom-nézett rá Alysonra.-Damon barátja.
-Honnan tudod?-kérdeztem.
-Elég rá nézni-vont vállatt Matt.
-Nem egy pohár narancslevet-mondtam.
-Bourbont,köszi-mondta Alyson.
-Mindjárt hozom-Matt elsétált.
-Ő a barátod?-kérdezte Alyson.
-Igen-vigyorogtam.
-És jól megvagytok?-kérdezte.
-Eddig jó volt minden,de mostanában alig látom,és én nem tudtam az új munkahelyéről,nekem elfelejtette elmondani-válaszoltam.-De mesélj magadról.
-Mit akarsz hallani?
-Hogy ismerted meg Damont,te már akkor vámpír voltál?
-Igazából elég régen történt-kezdett bele a mesélésbe.-Rég vámpír voltam,mert nem volt más választásom,de az egy régi történet.Csaposként dolgoztam egy bárban,ahova Damon minden este bejárt,el kezdtünk beszélgetni,aztán már igazából miattam járt be,de sosem volt köztünk semmi több.Aztán barátok lettünk és minden zűrt együtt csináltunk.Röviden talán ennyi is.
-Értem.De miért kellett vámpírrá változnod,azt mondtad hogy nem volt más választásod,miért?-kérdeztem.
-Beteg voltam-válaszolta.-És az akkori barátom,aki vámpír volt,micsoda véletlen,átváltoztatott és lelépett.
-Meghoztam a rendeléseteket-hallottam meg Matt hangját a hátam mögül.
Lerakta elénk a poharakat és rám mosolygott.
-Este találkozhatnánk itt,mit szólsz?-kérdezte.
-Rendben-vigyorogtam.
Matt ott hagyott minket és Alyson vigyorogva méregetett.
-Most te mesélsz, újra-mutatott rám.
-Ömm,oké-vágtam rá.-Egy kisvárosból jöttem ide,reménykedtem abban,hogy itt be tudok illeszkedni.Aztán megismertem Mattet és most minden szép-mosolyogtam.
-Neked aztán tartalmas az itteni életedet-nevetett.
-Kihagyam azt, hogy Katherine elrabolt kétszer és hogy Jenna vámpír,ő Elena nagynénje,a legjobb barátom vérfarkas-beszéltem.
-Állj,állj-mutogatott Alyson.-Lassabban,Katherine Pierce?
Bolintottam.
-Az a Katherine Pierce,aki mindkét Salvatore tesóval kavart?-kérdezte elkerekedett szemekkel.
-Damon nem mesélte még?
-Igazából még csak ott tartott,hogy Elena úgy néz ki, mint Katherine és Tyler Lockwood vérfarkas-hadarta.
-Jenna,Elena nagynénje és Klaus vámpírrá változtatta-magyaráztam.
-Sok mindent el kell még mesélnie,úgy érzem.
-Meddig maradsz?-kérdeztem.
-Ideköltözöm-vigyorgott.-Persze csak akkor, ha Stefan megengedi-vágott komoly arcot majd elnevette magát.-Ja,nem kérdezem meg,csak úgy beköltözöm.
Elnevettem magam,utána elmentünk sétálni és megmutattam neki a házamat,egyenlőre kívülről.
-Egyedül fogsz itt lakni?-kérdezte,én csak bólogattam.-És Matt?
-Ohh,nem,nem,nem vele-ráztam a fejem.
-Hevesen tiltakozol-nevetett.
-Én szeretem,de nemrég jöttünk össze és nem tudom mi lesz ebből-magyaráztam.
Hirtelen leállt mellettünk egy autó,rendesen megnyugodtam,amikor megláttam,hogy Damon az.
-Nem voltatok a Grillben,aztán gondoltam,hogy Liza elcipelt a házához-nevetett Damon.
-Haha-grimaszoltam.
-Mikor akartad elmondani,hogy Katherine visszatért?-állított neki rögtön Alyson.
-Al,nem is volt soha elzárva,amíg én szenvedtem ő kirándulgatott-válaszolt Damon.
-Ahh-vágott furcsa arcot.-Tipikus ettől a nőtől.
-Te ismered Katherinet?-kérdeztem.
-Nem,de Damon sokat mesélt róla,szóval olyan mintha igen-vont vállat.
Damon a Salvatore ház előtt leparkolt,bementünk a lakásba,a kanapén ott ült Rick,Elena és Stefan.
-Sziasztok-intettem mosolyogva.
-Szia Liz!-intettek vissza.
Elena és Rick furcsán méregették a mellettem álló Alysont.Damon meg sem szólalt,csak állt és nézte a többieket.
-Sziasztok!-intett Alyson.-Damon egy régi, nagyon jó barátja vagyok.
-Azé a Damoé?-kérdezte Elena és a mellettem álló Damonre mutatott.
-Nos,képzeld-grimaszolt Damon.
-Alyson ő itt Rick,aki a legjobban megért,rajtad kívül-mutatott Rickre.-És ő Elena.
-Ennyi?-kérdezte Elena.
-Aki szeret nyávogni és hősködni-vigyorgott Damon.
Elena szemforgatással nyugtázta,utána ő és Stefan leléptek,és négyen maradtunk.Rick és Alyson jól elbeszélgettek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése