2013. december 7., szombat

23.fejezet:Nem tehetünk semmit

Sziasztok!Hamarosan elkészül a szereplőknek szánt külön oldal.Kérdezzetek a videóhoz,és persze komizzatok!Puszi♥

A napok nagyon gyorsan telnek,már három nap eltelt azóta,hogy Jenna vámpírrá változott.Sokat beszélgetek vele,igazából már beletörődött ebbe az egy csak azt nem bírja,hogy a régi tulajdonságai amiket utált felerősödtek.Így most még hisztisebb, mint régen volt,és még gondoskodóbb. Amikor végre el tudok menni pár órácskára Matthez, már hív is.És azt kérdezgeti,hogy: mit csinálsz,hol vagy,kivel vagy,mikor jössz.Ezek csak azok a tulajdonságai amik megnehezítik az együttélést,de persze a jó tulajdonságai is felerősödtek.Jenna teljesen más lett,de egy megmaradt benne, még mindig imádja a családját, már ami maradt belőle.Elmélkedésemből Jenna hangja szakított ki:
-Liza,megeszed azt a pirítóst vagy csak bámulni fogod a tányért?Nem ízlik?-kérdezte Jenna és elém tett egy csésze teát.
Na igen,az asztalnál kezdtem elmélkedni és most mindenki rám bámul.
-De,de nagyon jó,csak gondolkodtam-vontam vállat és elkezdtem enni.
-Azt vettük észre-nevetett Jeremy.
-Remek-motyogtam.
-Neked meg mi a bajod?-kérdezte Rick egy ásítás kíséretében.
-Semmi-mosolyogtam.-Álmos vagyok.
-Neked ma nem kell dolgoznod?-kérdezte nevetve Elena.
-De igen-válaszoltam.-Miért?
-Mert már elmúlt fél 9-jelentette ki Rick.
-És csak most szóltok?El fogok késni-felugrottam az asztalról.
Mindenki nevetett,én pedig őrült módjára rohantam fel az emeletre.Gyorsan kikaptam a szekrényből egy pántost és egy rövid nadrágot.Utálom az időjárást,egyik nap meg lehetett fagyni,most pedig megérkezett a nyár.

Amikor berohantam a boltba,Mrs Moore a pult mögött ült és újságot olvasott.Az újságja mögül felnézett rám,és elnevette magát.Gondolom a kócos hajam volt annyira vicces,és persze az,hogy szinte beestem az ajtón és alig kapok levegőt,mert az egész ide vezető utat végig futottam.
-Liza,ne haragudj meg,de veled meg mi a fene történt?-nevetett amikor végig nézett.
-Idáig rohantam,elaludtam és nagyon sajnálom-mentegetőztem.
-Mondtam,hogy ma csak 10-re gyere be-nevetett-és 9 van.
-Úristen-nevettem fel.
-Szedd rendbe magad,aztán kipakoljuk az árukat és legkésőbb háromkor már haza is mehetsz-nevetett.
-Rendben-bólintottam és bementem az irodába.
A raktárból már dobozokkal tértem vissza.Szépen mindent kipakoltam.Néha bejött egy-egy vásárló és segítettem nekik,de igazából nem volt mozgalmas nap.Három óra körül elindultam haza,betettem a fülhallgatót a fülembe és maximumra tettem a hangerőt,hazáig zenét hallgattam.A bejárati ajtóhoz érve kikapcsoltam a zenét,elpakoltam a táskámba a telefonomat fülhallgatóstul.Előhalásztam a kulcsomat,ami persze a táskám legalján volt,miért is lenne máshol.Amint beléptem az ajtón,kiabálás ütötte meg a fülem,elindultam fel az emeletre,egyre jobban kezdtem kivenni,Jenna és Rick hangját. Csendben odaosontam a szobájukhoz,ami félig nyitva volt.Az ágyon egy bőrönd volt és Jenna dobálta bele a ruháit,Rick próbált elé állni,de nem sikerült neki.
-Nem,nem tudsz meggyőzni,el kell költöznöm!Nézz magadra,meg is ölhettelek volna-kiabálta Jenna és Rick nyaka felé mutatott,amiből ömlött a vér.
-Jenna,ez előfordul,ezért nem kell elköltöznöd,ne csináld-próbálta győzködni,de Jenna továbbra is dobálta a táskájába a cuccokat.
-Veszélyes vagyok mindenkire,és elutazom a városból,és még az országból is.Ennyi-bezárta a bőröndjét.
-Jenna,legalább csak gondold át-győzködte tovább Rick.
-Elégszer átgondoltam,és most ha nem haragszol elköszönök a családomtól-megfogta a bőrdönjét és gyors léptekkel elindult az ajtó felé,amikor engem megpillantott megijedt.-Mindent hallottál?
Bólintottam,hátat fordítottam és lementem a nappaliba.Ott volt Jeremy és Elena is,akik ilyen ,,áruld el mi volt az emeleten" arccal bámultak rám,mert látták, hogy onnan jövök.Ráztam a fejem és leültem,majd Jenna elmondja.Pár másodperc múlva be is sétált a nappaliba bőröndjével a kezében.
-Minek az a bőröd?-kérdezte Jeremy.
-Veszélyes vagyok mindannyíotokra és köszönöm Stefannak is,hogy próbált segíteni,de ezt egyedül szeretném megoldani,ez az én életem.Elmegyek,nem bírnám ki,ha még egyszer valami kárt tennék valamelyikőtökben-beszélt.
-Jenna,kérlek-kérlelte Elena.
-Döntöttem-válaszolt.
-De Jenna,akkor ki lesz a gyámunk?-kérdezte Jeremy aggódva.
-Én-csatlakozott hozzánk Rick.
Jenna rá mosolygott.
-Köszönöm.
-Jenna,attól még haragszom rád,de a hülyeségeidnek ne ők igyák meg a levét-nézett Jennára szomorúan Rick.
-Jenna,és mégis hova mész?-kérdezte Elena,én csak szó nélkül figyeltem őket,ebből most szeretnék kimaradni,ez az ő családi drámájuk.
-Majd megtudjátok,biztonságban leszek-válaszolt.-De most el kell mennem,tényleg.Így jobb lesz nekem.
Végül aztán mindhárman megöleltük, külön-külön elköszöntünk tőle,mást úgy sem tehetünk.Rick is elköszönt tőle,próbálta nem mutatni Jennának,de teljesen összetört.Miután Jenna elment,Rick is elment otthonról.El sem hiszem,hogy Jenna elment,de megértem,ha ő ezt szeretné,akkor csinálja ezt,nem kényszeríthetjük semmire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése