2013. december 30., hétfő

29.fejezet:,,Fantasztikus" ötlet

Sziasztok! Igen tudom,hogy ez a rész elég rövid,és ,,sok" minden történik benne,de ez csak így sikerült!Jó olvasást:) Puszi♥


Amikor kinyitottam a szemem Matt szuszogott mellettem, körbenéztem, a ruháink az ágy körül hevertek.
Matt is kinyitotta a szemét és mosolygott,kék szemei csillogtak a boldogságtól.Közel hajolt és megcsókolt.
-Ugye nem bántad meg?-kérdezte amikor elhúzodtam tőle.
-Nem, csak, szeretnék veled beszélni.Sajnálom,hogy hisztiztem,de akkor is megcsókoltad Carolinet-beszéltem.
-Ő csókolt meg-javított ki.
-De egyenlőre ne mondjuk el a többieknek-kértem meg,féltem a reakciójától.
-Persze,nekem jó lesz,amíg veled lehetek-mosolygott rám és újra megcsókolt.
-De Matt most mennem kell,mert kiszúrják,hogy nem aludtam otthon,nem tudom,hogy fogok bemenni a kanapéra-nevettem.-És amúgy is, mit mondok, hol voltam?
-Menj Damonékhez,simán elhiszik,hogy a vendégszobában aludtál-magyarázta Matt.
-Ez egy jó ötlet-megcsókoltam,utána gyorsan felöltöztem.
Szinte rohantam a Salvatore házig,beosontam,hál Istennek senki sem volt lent,lábujhegyen bementem a szobámba.Lezuhanyoztam és lesétáltam a nappaliba, és ahogy gondoltam,mindenki ott ült,Alyson,Damon,Stefan és Elena.
-Sziasztok-intettem.
Mindenki kikerekedett szemekkel bámult rám.
-Itt aludtam-vállat vontam.-Éjjel jöttem be.
-De nem úgy volt,hogy beszélsz Mattel?-kérdezte Alyson.
-Nem beszéltem,nem érdemli meg-ráztam a fejem.-Idejöttem,felmentem az emeletre és aludtam.
-Eszembe se jutott, hogy esetleg ott lehetsz-mondta Alyson és homlokára csapott.-Elenáéknál nem voltál.
-Itt voltam-leültem a nappaliba Alyson mellé.
Alyson furcsán méregetett,szerintem ő tud valamit,vagy csak sejt,de majd letagadom,ha rákérdez,csak hisz majd nekem.
-Mit csinálunk ma?-kérdezte Alyson.
-Semmit-vont vállatt Elena.-Legalábbis én nem csinálok semmit.
-Én arra gondoltam,hogy ha ma nem is,de hétvégén elmehetnénk valahova kirándulni-mondta Aly és a tapsolt egyet.
-Te mehetsz-elnevettem magam,a többiek pedig fintorogva helyeselték,amit mondtam.
Végül addig győzködött minket,amíg be nem adtuk a derekunkat,kitalálta,hogy menjünk New Yorkba.Mivel más választásom nem volt,ezért összeszedtem pár cuccot, mert másnap reggel akartak indulni.

Este beültünk a Grillbe,Matt jött az asztalunkhoz felvenni a rendelést és rám mosolygott,Alyson gyanakvóan méregetett minket.
-Mond Aly-nevettem rá,miután Matt már hallotávolságon kívülre került.
-Nincs köztetek semmi?
-Nincs-ráztam a fejem.
-Al elárulod,hogy te mit akarsz csinálni New Yorkban?-kérdezte Stefan.
,,Köszönöm Stefan,megmentettél"-mondtam magamban.
-Bulizni-vigyorgott, Damon és Alyson lepacsiztak.
-Bulizni-motyogta az orra alatt Elena.
-Igen Elena, ahogy mondod-nevetett Damon.
Rözgött a telefon a zsebemben.Mattől kaptam üzenetetet:Győnyőrű vagy Liz!

Vigyorgtam a többiek bámultak rám,Alyson próbálta elvenni a telefonomat,de nem akartam lebukni,ezért egy ügyes mozdulattal zsebre vágtam.Nagyon kiváncsiak,most vagy gyanakodnak,vagy egyszerűen csak ilyenek.
-Emma írt-mosolyogtam.
-Persze, én meg higgyem el-vágta be a durcit Aly.
 Mindannyian nevettünk rajta,néha olyan gyerekesen tud viselkedni,na most ez is egy olyan pillanat volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése