2013. november 27., szerda

21.fejezet:Újabb eseménydús nap

Sziasztok!Nem ez a legjobb rész,amit eddig írtam,de remélem azért tetszeni fog nektek.Komizzatok,sietek a következő résszel.Puszi♥

Csak bámultunk egymásra,hogy ez most mi a fene volt.Az egyetlen akinek eszébe jutott valami értelmes az Damon volt.Felhívta Elijahot,hogy azonnal jöjjön hozzánk.Az említett személy fél óra múlva már a nappalinkban ült.
-Mire kell a testvérednek Elena vagy Katherine?Ugyanis elrabolta Elenát-kérdezte Damon.
-Már nem tehettek semmit-rázta a fejét Elijah.-Egy varázslat,hogy hybrid legyen.Akkor tényleg halhatatlan lenne.Kell neki egy vérfarkas és egy vámpír is.
-Hol van Elena?-kérdezte Stefan.
-Nem tudom,és már meg sem tudjuk találni.Késő-magyarázta Elijah.
-Mi az,hogy késő?!-kiabálta Stefan teljesen kikelve magából.
Alig telt el egy óra Elena elrablása óta,hívott Jeremy,hogy azonnal menjek át a Gilbert házba.Lehetőleg egyedül.Nagyon titokzatos volt.Feltöltöztem és átmentem Matt nélkül.Teljesen egyedül,ahogy kérte.Kinyitottam az ajtót a kulcsommal,Jeremy és Rick a nappaliban ültek és vártak.
-Mi történt? Mi volt ilyen fontos?-kérdeztem.
-Jennát elrabolták.Mellesleg Elena sem veszi a telefonját és Bonnie sincs meg-magyarázta a nappaliban fel-alá járkáló Rick.
-Elenát elrabolta valami Niklaus-mondtam.
-De miért?-ugrott fel Jeremy a kanapéról.
-Valami hókuszpókusz-vállat vontan.
Idegesen visszamentünk a Salvatore házba és mindent megpróbáltunk,de sem Bonnie,sem Jenna,sem Elena nem kerültek elő.Stefan elment otthonról,nem mondta,hogy hová,de estefelé leírt egy címet üzenetben.Damonékkal kocsiba ültünk és elindultunk a helyszínre.Messze jártunk Mystic Fallstól,a telihold fénye mindent megvilágított,Damon leparkolt az erdő szélénél és gyalogosan besétáltunk a tisztás közepére.Három tűzkört pillantottunk meg,az egyikben Jenna,a másikban Elena a harmadikban egy idegen,de nyilván vérfarkas.Ha ennek a Nilausnak egy vámpír,egy hasonmás és egy vérfarkas kell,akkor miért van itt Jenna.Ugye nem?Ugye nem változtatta vámpírrá,ugye nem?Stefan egyezkedett egy pasival,de aztán eltörte a nyakát az idegen.Az idegen mellett állt egy nő,aki mormolt valamit,amire a Jennát körülvevő tűz kialudt,ahogy a tűz kialudt Jenna elrohant a fák közé,minden várakozás nélkül utána rohantam.De még láttam,hogy az idegen egy mellette álló nyilván vámpír szívét kitépi.Rohantam az erdőben,azt sem tudtam merre futhatott,nagyon meg lehetett rémülve,össze van zavarodva.Nem is tudod a vámpírokról és most ő is egy közülük,legalábbis gondolom.Gondolkozás nélkül egy kis faág segítségével megvágtam a tenyerem,ha vámpírrá változtatták,erre előjön.A hátam mögül reccsenést hallottam,odakaptam a tekintetem és Jenna sírva eltorzult arccal közeledett felém.
-Mi történik velem?-nyöszörögte.
-Vámpírrá változol-válaszoltam.
-Azt hittem,hogy ez csak egy mese-sírt.
Felé nyújtottam a kezem,mire beléharapott.Pár perc múlva elkezdett hátrálni.
-Én,én nem akartam-mondta.
-Gyere,elmegyünk haza,nem messze parkolunk-megfogtam a kezét és elkezdtem húzni,de elrántotta.
Tiltakozott,nem akart jönni és sírt,a kabátom zsebéből kivettem a verbénát és megitattam vele.Tiltakozás nélkül,köhögve,de megitta és ájultan esett össze.Átkaroltam és elindultam vissza a tisztás felé.Az előbbi kis varázslatnak nyoma sem volt, az idegen sem és a boszorkány sem volt ott.Csak Stefan,Damon,Rick,az ájult Elena és Bonnie.Bonnie?Hogy került ida?Ráléptem valami faágra mindannyian észrevettek és mindenki ránk bámult,Rich odajött és átvette tőlem Jennát.
-Mi történt?-kérdezte,utána észrevette a kezem.
-Semmi,sem történt.Csak megijedt amiért ivott belőlem és elkábítottam egy kicsit.Verbéna-magyaráztam.-Elena meghalt?-kérdeztem,éreztem,hogy könnycseppek folynak az arcomon.
-Van szívverése-jelentette be Stefan.
Odarohantam és megöleltem Bonniet.Féltem,hogy valami történt vele,de rendben van.
-Hol voltál?
-Klaus elrabolt,hogy ne tudjátok megtalálni őket-magyarázta.


Otthon ráfektettük Jennát a kanapéra,Elenát a másikra.Néhány perc múlva Jenna felült,rémülten körbenézett.
-Jenna,nyugodj meg-fogta meg Stefan a vállát.
-Ne érj hozzám-húzódott el Jenna.-Te meghaltál és Elena is,de mégis hallom a szívverését.
-Jenna nyugodj meg-szólt rá Rick és megölelte,láttam hogy egy tűt vesz ki a zsebéből és beadja Jennának,elájult.-Így jobb lesz neked.
Felkapta és levitte a pincébe.Rick szemébe könnyek gyűltek,de tartotta magát.Szegényen látszik,hogy maga sem hiszi el,hogy ez történt.Egész haza úton,Jennát az ölében tartotta és bámulta őt.A nappaliban ülő emberek arcára kiült a döbbenet és a félelem,még Damon arcára is.Elena néhány perc múlva felébredt,Stefan azonnal odarohant hozzá és megölelte.
-Nem haltam meg?-hangzott a kérdés.-Jenna hol van?
-A pincében,elkábítva-szólalt meg Rick és kiviharzott a lakásból,utána rohantam.Rick a fűben ült az arcát kezeibe temetve.Szó nélkül mellé ültem és kezemet a hátára tettem.Felém fordult és fejét a vállamra hajtotta.
-Miért van az,hogy én mindenkit elveszítek?-nézett rám,szemeiben könnyek csillantak meg a holdfényben.
-Jenna csak rémült,de nem veszítetted el-mondtam.
-Az első feleségem is vámpír lett, akiről azt hittem,hogy meghalt,de nem,él.Jenna is vámpír lett,akit el fogok veszíteni. És tudod miért?Mert nem tudja kezelni a vámpírságot-magyarázta.
-Rick,kérlek,nyugodj meg.Minden jobb lesz,holnap.
Nem tudom,hogy mennyire hatottam rá,mert igazából elég zaklatott volt.Mire beértem a nappliban már javában folyt a beszélgetés erről az egészről,Jennáról.Végig néztem rajtuk,intettem,-igazából nem érdekel már- és lassú léptekkel felsétáltam az emeletre.Megkerestem a pizsamám,bementem a fürdőbe.Levettem magamról a ruháimat,beálltam a zuhany alá és élveztem,ahogy a meleg víz végig folyik a bőrömön.

Belebújtam a pizsamámba,rádőltem az ágyamra, a plafont bámulva feküdtem.Egy újabb eseménydús napon vagyunk túl,de legalább senkinek sem esett baja.Csak szegény Jenna,de legalább él,azt mondják,hogy az emberi tulajdonságok vámpírként felerősödnek. Jenna egy vidám természetű,gondoskodó,de ugyanakkor nagyon félős ember volt,akkor vámpírként nagyon rémült lesz és félni fog mindentől?Ez eddig beigazolódni látszik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése