2013. november 23., szombat

20.fejezet:Nem várt fordulat

Sziasztok!Itt is az új rész.A múltkori kominak nagyon örültem,jöhetne több is!Jó szórakozást!

Miért van az,hogy  a mi életünk soha sem lehet nyugodt?Mostanában annyira nem zavar,mert legalább mindig történik valami,az eddigi életemhez nem is hasonlítható.Míg senki sem rabol el,öl meg,igéz meg,addig nem zavar.Én már csak arra vagyok kíváncsi, hogy Elijah hogyan akarja elkapni Katherinet.Én azt tanácsoltam,hogy várjuk ki amíg előjön.Persze senkinek sem tetszik az ötletem,mert  ő nem úgy fog felbukkanni,hogy eltudjuk kapni,hanem ő kapja el valamelyikünket.Végül Damon ötlöte nyert miszerint csalogassuk elő.A terv az,hogy Damon találkozik Katherineval,és megígéri neki,hogy átadja Elenát.Nem tudjuk mire kell neki,de mielőtt felbukkantam még Elenát akarta,őt rabolta el.De az,hogy miért,az nem derült ki,titkolja.

-Tudod mi a terv?-kérdezte Stefan és követte az ajtó felé vonuló Damont.
-Ne várd,hogy még egyszer elismételem-szólalt meg Damon és kiviharzott a lakásból.
-Liza,tudod,hol jössz képbe?-kérdezte Stefan.
-Jaj, hagyjál már-mentem fel az emeletre,már egy órája ezzel fáraszt minket.
-Ne felejtsd el,hogy fél óra múlva a Grill mögötti sikátorban kell lennünk-szólt utánam.
Felvettem a fekete nadrágomat és az ujjatlanomat,és a kabátomat(még jó,hogy nincs meleg).A kabát zsebébe betettem az Alaricktól kapott fegyvereket.Lementem,az ajtóban már várt rám Alarick és Stefan.
-Elena?-kérdeztem.
-Carolineval,Tylerrel és Bonnieval van.Rejtőzködnek-válaszolt Stefan.
Beültünk a kocsiba és a Grill mögötti sikátorba mentünk.
-Na várjunk csak.Annyi a feladatom,hogy betipegek és bejelentem,hogy Elena egy kocsi csomagtartójában van ájultan a Grill mögött?
-Igen-bólintott Alarick.
Előrementem a Grill elé és bementem,azonnal megpillantottam Damont és az exét egy eldugott asztalnál.Lassan odasétáltam. Damon észrevett,bólintottam neki.A bólintás jelentette,hogy minden a terv szerint megy.
-Elena a kocsi csomagtartójában van-jelentettem be,Katherine vigyorogva felnézett rám.-A sikátorban.
-A legjobb barátnő,akit Elena úgy oltalmaz benne volt?Nocsak-nevetett fel.
-Látod,történnek furcsa dolgok-vigyorogtam rá.
-Ez meglepő-nevetett fel.
-Kiszórakoztad magad?Mert nem hiszem,hogy sokáig lesz ájult-mosolyogtam.
Katherine készült felállni,Damon intett neki,hogy üljön vissza.
-Tisztáznunk kell még pár dolgot-mondta Damon.
-Mégis mit?-kérdezte.
-Ha megkapod Elenát,akkor soha sem bukkansz fel többet.Békén hagysz minket,kilépsz az életünkből.
-Már megígértem.Ennyi?-állt fel Katherine.
Matt kiengedett minket a hátsó ajtón.Én mentem elől,amikor kiértünk a sikátorba,már a falhoz is lökött Katherine.És a torkomat szorongatta.
-Hol van az az autó?!Hol van Elena?-sziszegte.
A zsebemből kivettem egy faragott karót,de Katherine észrevette és kicsavarta a kezem. Damon elakarta húzni Katherinet,de ő előre gondolkodott,kitépte a kezemből a karót és Damon mellkasába döfte.Amikor visszafordult felém Alarick előjött a kuka mögül és egy karót lőtt Katherineba,aki nem esett össze,mint Damon csak a földre rogyott.Stefan beadta neki a verbénát.
-Rick,vidd haza Damont és Lizát, én elviszem Katherinet Elijahnak-mondta Stefan és már be is tette Katherinet a csomagtartójába.
Odamentem Damonhoz kihúztam a karót a mellkasából,megkerestem a kocsikulcsot,amit Ricknek adtam.Rich segítségével beültettük Damont a hétsó ülésre.Én pedig beültem az anyósülésre,alig bírtam mozdítani a jobb kezem,amit Katherine kicsavart.
-Jól vagy?-kérdezte Rick.
-Igen-bólintottam.
-És a karod?-kérdezte Rick.
-Fáj,de kibírom-vontam vállat.-Damonnel mi lesz?
-Jól lesz-mondta Alarick.

Lekarkolt a Salvatore ház előtt,bevittük Damont a lakásba.Elena,Stefan,Caroline,Bonnie,Tyler és Matt már a nappaliban voltak.
-Stefan, sikerült?-bólintott és velem helyet cserélve,Alaricknak segített Damont lefektetni a kanapéra.
Pár percig csöndben ültünk.Aztán Damon felébredt, kezébe nyomtam egy véres tasakot.
-Mindenki él?-ez volt az első szava.
-Igen-válaszoltunk egyszerre.
-Szuper-sóhajtott fel.-Liza a kezed hogy van?
-Hát,mondjuk úgy,hogy most olyan mintha nem lenne-vontam vállat.
Damon ülőhelyzetbe tornázta magát.
-Liza nagyon ügyes volt-mosolygott.-Katherine elhitte,hogy segített a rablásban.
-Ez volt a cél-mosolygott Alarick.
Intettem Mattnek és felmentünk a szobámba.Lefeküdtünk az ágyamra,Matt szembe fordult velem és beszélni kezdett.
-Annyira örülök,hogy jól vagy-mosolygott és végig simított az arcomon.
-Még én-megcsókoltam.


Reggel hangos dörömbölésre ébredtem,a mellettem fekvő Matt is döbbenten nézett rám.Lementünk a földszintre,Damon pont az ajtóhoz sétált.Kinyitotta és egy elég furcsa és ideges figura állt az ajtóban.Beinvitáltuk a nappaliba.
-Katherine elszökött tőlem-kiabálta.
-És most akkor mit csináljunk,haver?A mi részünket megcsináltuk-vont vállat nevetve Damon.
-500 éve mást nem csinálok csak futkározom és most végre-magyarázott még mindig indulatosan.
-Jó,de ezzel mi most mit csináljunk?-léptem be a nappaliba.
-Nekem szükségem van egy hasonmásra,mindegy melyikre,de kell egy-beszélt.
-Nem segíthetünk-állt fel Damon és az ajtó felé mutatott.
-Tudjátok ti,hogy én ki vagyok?-kérdezte.
-Igen.Egy hülye, aki azt hiszi,hogy Katherinet el tudja kapni-nevettem fel.
-Niklaus Mikaelson vagyok-mutatkozott be.
-Miért érzem úgy,hogy te is ősi vámpír vagy?-kérdeztem.
-Mert az vagyok.Nem csak vámpír,hanem félig vérfarkas is-nevetett.-De ez lényegtelen.De szükségem van egy hasonmásra.
Elena és Stefan épp most léptek be a házba.A furcsa őrült felállt és hangosan nevetett.
-Ha nincs Katherine,akkor Elenával is beérem-pár másodperc múlva Elenának és Niklausnak hűlt helye volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése